Výprava do Kuřimi 12. - 14. 4. 2013

18.04.2013 15:48

V páteční podvečer jsme vyrazili na výpravu do Kuřimi, na autobusovém nádraží jsme se sešli v sestavě: Pája, Sára, Sabrinka, Andrejka, Viki, Alča, Paťa, Eliška, Elza a Peťa. Cestu vlakem jsme zvládly dobře a cestu do klubovny taktéž. Hned po převzetí klíčů jsme se v klubovně usídlily, rozložily si karimatky a spacáky a hned se vrhly na večeři z vlastních zásob. Zahrály jsme si karetní hry a taky si holky nad mapou naplánovaly zítřejší trasu výletu. Bylo už pozdě a tak jsme zalezly do spacáků a hrály Černé historky, než jsme usly (teda některé holky neusly snad celou noc ...) :)

V sobotu ráno bylo krásně, s raními ptáčaty jsem vyrazila na nákup potravin, holky mi

v obchodě moc pomohly a tak jsem byly brzo zpátky, daly jsme si snídani a v devět hodin už jsme vyrážely na výlet. Naším cílem byla rozhledna Babí lom. Andrejka se Sabrinou s mapou v ruce vedly celou skupinu. Bylo tak teplo, že jsme za chvíli šly v krátkém rukávu, konečně jaro. Na rozhlednu jsme dorazyly mírně vyčerpané po vylezeném kopci, další cesta po skalnatém vrchu nás však hned zase probudila, všechny toto hezké místo bavilo. Daly jsem si tu taky svačinku a o kousek dál jsme si pěkně prolezly malé skalky a kameny. Odtud už vedla cesta jen z kopce k Lelkovadlu. Na tomto místě v lese jsem s Elzou holkám daly úkol: postavit si přístřešek z celty za 20 minut. Těm starším se to povedlo víc, ale ani mladší skautky se nenechaly zahanbit a se ctí se zhostily úkolu. Při stavbě přístřešků přišly drobné přeháňky. Jarní deštík nás zastihl i na cestě do Lelekovic. Z Lelekovic jsme jednu zastávku jely vlakem a už zase svítí sluníčko.

Vrátily jsme se celkem brzo, taky jsem ušly jen 10 kilometrů, ale to bylo moc dobře, stihly jsme totiž pozdní oběd i poobědový klid. Válely jsme se asi 20 minut a už jsme zase balily batůžky a vyrážely na lezeckous stěnu do místní sokolovny. Stěna je tady hodně velká a bylo nám tam moc fajn. Holky lezly jak opice, byly moc šikovné a zvládly se i v pohodě jistit.

(Teda některé lehčí jako třeba Paťu jsme občas přidržely, aby se nám nevznesla nahoru:)

Večer po stěně následovala samozřejmě večeře a naše oblíbené karetní hry. Holky se teda spíš bavily tvorbou různých účesů.

Neděle pak byla ve znamení balení a úklidu klubovny a hlavně návštěvy Aquaparku. V bazéně jsme se pořádně vyřádily, stihli jsme tu i kousek naší etapové hry, kterou pro holky připravuje Elza.

Bohužel všechno musí zkončit a tak jsme se i my vydaly vlakem domů. Nemusíme ale smutnit, za chvíli vyrážíme do Kuřimi znovu, tentokrát na Svojsíkův závod.

Tak díky za super výpravu a ahooooj příště, Peťa